Sa malo hrabrosti, danas sam dobila puno..
Kako to sad pojasniti? Onaj tren koji se ne može mjeriti aršinima jačine zvjezdanog sjaja..to je neki baška osjećaj.

Postoji jedan, meni drag insan, pjesnik, slikar, koji predivno piše.. a koji nosi nurli čehru, saburom odiše.. i karizmom, koja zaista plijeni.

To je onaj od insana, koji samom pojavom podsjeća na Gospodara, kada ga vidite, čiji govor širi miris Ljepote.

Priđem, poselamim.. a on kao da me čekao, baš tu.. na tom mjestu.
-Znamo li se?
-Poznajem vas po pjesmama, vi mene sigurno ne.

Zamolila sam ga samo za potpis knjige.. a dobila puno više, jedan lijep tekst, razgovor i nešto što se ne može riječima dati..
 Tekst poklanjam od srca, da budem mali ogranak izvora.. a razgovor sam već smjestila negdje .. gdje će mi biti na dohvat ruke svaka riječ, osmijeh i taj smireni pogled..

Ezan se razliježe, golubovi počeše po svojoj putanji praviti predstavu, čaršija u svom dumanu, 
a meni se srce tako lijepo i jednostavno natoči sa bistrog izvora, koji najednom dođe.. i podari mi puno kapljica ..     Ya Rabbi, hvala na svemu!

boomp3.com

boomp3.com

12 0 komentara

Leave a Reply